Seurapiirimiljonääri Paris Hilton ansaitsi pari vuotta sitten hieman taskurahaa poseeraamalla alastomana kuohuviinimainoksessa. Hänen kurvejaan peitti ainoastaan kultamaali.
Tölkitetty Rich Prosecco -juoma ei kuitenkaan onnistunut nousemaan menestykseksi Hiltonin nakuilusta huolimatta. Paljon medianäkyvyyttä saanut kampanja floppasi ja juomamerkin menekki on laskenut voimakkaasti. Yhtiön johtaja Guenther Aloys ei kuitenkaan syyttänyt Parisia tuotteensa heikosta menekistä.
– Hän oli täydellinen valinta mainostamaan tuotettamme. Meillä on muutamia uusia kampanjoita, joita työstämme parhaillaan, Aloys kertoi The Sun -lehden mukaan.
Myynnin laskun lisäksi juomamerkkiä odottaa mahdollisesti myös oikeusjuttu, sillä italialaiset viiniyhtiöt ovat uhanneet haastaa itävaltalaisen juomayhtiön oikeuteen Prosecco-tavaramerkin luvattomasta käyttämisestä.