Kuluneen vuoden jättikiertueet on jälleen rankattu järjestykseen. Vuoden 2008 tuottoisin kiertue oli Madonnan Sticky & Sweet, joka tuotti viime vuonna noin 180 miljoonaa dollaria. Turnee jatkui myös tänä vuonna, kun se piipahti esimerkiksi Helsingissä. Vuoden 2009 aikana Madonnan turnee tuotti yhteensä 222 miljoonaa dollaria.
Billboard-lehti keräsi tiedot Yhdysvaltojen 25 suurimmasta kiertueesta. Tutkimusjakso oli 6.12.2008 – 21.11.2009. Kiertueista peräti viidellätoista oli yhteensä yli miljoona maksanutta katsojaa. Madonnan kiertue veti Yhdysvalloissa 2,1 miljoonaa katsojaa, mutta U2 sai katsomoihin peräti kolme miljoonaa katsojaa.
Kiertueista viisi tuotti lippukassaan yli 100 miljoonaa dollaria ja 18 yli 50 miljoonaa dollaria. Listan ykköseksi nousi U2 suositulla 360-kiertueellaan, joka tuotti huimat 311,6 miljoonaa dollaria, vaikka kyseessä oli vasta kiertueen ensimmäinen osio. Kiertueen kaikki stadionkeikat olivat loppuunmyytyjä. Keskimäärin U2-yhtyeen keikoilla oli 70.000 katsojaa ja keskimääräinen keikka tuotti seitsemän miljoonaa dollaria. Se on Billbiard Boxscore -listauksen kaikkien aikojen suurin tulos.
Taanoin kiertueesta kerrottiin, että sen pyörittäminen maksaa yli puoli miljoonaa dollaria päivässä. Kiertue saapuu ensi vuoden elokuussa myös Suomeen, kun yhtye esiintyy tuolloin kahdella keikalla Helsingin Olympiastadionilla. Yhteensä ensi vuodeksi on kalenterissa 50 stadionkonserttia, kun tänä vuonna niitä oli vain 44. Tätä menoa 360-kiertue tulee siis tuottamaan yhteensä arviolta 600 miljoonaa dollaria. Se olisi kaikkien aikojen ennätys.
Madonnan Sticky & Sweet on sekin nousemassa tätä menoa kaikkien aikojen tuottoisimmaksi sooloartistin kiertueeksi. Keskimääräisen keikan tuotto on ollut 4,8 miljoonaa dollaria ja keskimääräisellä keikalla on ollut 47.567 katsojaa.