Viihdemaailmassa on kohuttu jo muutaman päivän ajan kotivideosta, jossa 18-vuotias teinitähti Miley Cyrus nähdään polttamassa vesipiippua kotibileissä. Nyt videolla on huomattu olleen yllättäviä vaikutuksia, joskaan päihdetyöntekijöiden mielestä ei kovin hyviä sellaisia.
Kerroimme aiemmin tänään amerikkalaisjulkaisun tiedoista, joiden mukaan laulajan taustavoimat tekivät kaikkensa, jotta video ei olisi päätynyt julkisuuteen. Peittely-yritys ei kuitenkaan onnistunut, ja kohu pääsi syntymään. Eilen samainen TMZ-lehti kertoi, että videolla on ollut suurta kaupallista merkitystä, sillä vesipiippujen ja Mileyn polttaman salvian myynti on ollut selvässä kasvussa.
Julkaisun saamien tietojen mukaan näiden hieman kyseenalaisten tuotteiden myynti on videon myötä jopa kolminkertaistunut Los Angelesin alueella normaaliin nähden parissa päivässä. Myyjien mukaan videolla on ollut tässä kiistaton merkitys, sillä monet asiakkaat ovat pyytäneet nimenomaan ”sitä mitä Miley poltti”.