Keväällä 2011 Battery Energy Drink käynnisti Battery Mashup -kilpailun, jossa annettiin kymmenelle suomalaiselle suunnittelijalle tehtävä suunnitella Battery-tölkille uusi ilme erikoiserää varten. Suunnittelijoiksi valittiin nuoria taiteilijoita, ei mainos- tai design-toimistoja.
Artistit tekivät työtä käskettyä ja kesän aikana kuluttajat saivat äänestää omaa suosikkiaan tölkeistä. Kuluttajat saivat siis itse päättää, mikä design toimii erikoiserässä. Voittajaksi valikoitui Lauri Vassisen Creatures of the Night -design. 36-vuotias Vassinen toimii Sherpa Agencyn mainosgraafikkona Helsingissä. Yön otuksia on saatavilla kaupoissa rajoitettu erä elokuun lopusta alkaen.
Erikoiserätölkkiä on myynnissä noin 250.000 kappaletta ja sitä myydään niin kauan kuin tölkkiä riittää, arviolta muutaman kuukauden ajan. Battery Design Can sisältää tuttua Batteryä, eli tuote on samaa kuin Battery Energy Drinkin tutussa pakkauksessa.