Suosittu valtakunnallinen Levyale-kampanja on alkanut vauhdikkaasti. Kestoltaan kolmiviikkoiseksi pidentynyt kampanja alkoi tämän viikon tiistaina ja se kestää 15. tammikuuta saakka.
Levykauppa Äx -ketjun varatoimitusjohtaja Veli Hämäläinen kertoo erityisesti Love Recordsin ja Pokon vinyylilevyjen kiinnostavan heidän asiakkaitaan ja ennustaakin, että ne saatetaan peräti myydä loppuun kampanja-aikana. Lisäksi kotimainen 2 in 1 –sarja on osoittautunut suosituksi. Anttila- ja Citymarket-tavarataloketjujen ostopäällikkö Markus Kovanen iloitsee puolestaan kotimaisen musiikin vankasta suosiosta Levyalen aikana.
Musiikkituottajat – IFPI Finland ry:n järjestämä Levyale järjestetään nyt jo kuudetta kertaa. Kyseessä on saman alan kattava yhteiskampanja, joka on ainutlaatuinen kulutustavara-alalla. Sen tarkoituksena on esitellä musiikillisesti monipuolista ja laajaa äänitevalikoimaa sekä uusille kuluttajille että vannoutuneille musiikin ystäville.
Levyalessa on mukana satoja myymälöitä ja myyntipisteitä kautta maan. Tuotteita kampanjassa on mukana tuhansia. Suuren suosion saaneet vinyylilevyt ovat nyt osana muuta kampanjaa. Kaikkien tuotteiden saatavuus vaihtelee myymälä- ja paikkakuntakohtaisesti. Vinyylilevyt ovat saatavina vain valikoiduissa myymälöissä. Lisätietoja löytyy kampanjasivujen www.levyale.fi kautta. Levyalen Facebook-sivustolle päivitetään tietoa kampanjasta koko sen kestoajan.