Mainonnassa pyritään poikkeuksetta saamaan kohderyhmä tietoiseksi tuotteesta ja sen ominaisuuksista, mutta myös jättämään mahdollisimman pysyvä muistijälki. Sellaisessa on onnistunut ainakin Chicagossa parhaillaan mainostava yritys.
Vilkkaan kadun varrella Chicagossa nähdään Charlien Sheenin seksikumppanina tunnetuksi tullut Bree Olson, joka poseeraa hölmistyneen näköisenä suu auki. Varsinainen koukku on kuitenkin vasta hänen kasvojensa vieressä oleva teksti, jonka mukaan suihinotto on paras duuni.
Mainoksen tekstistä sana ”blow” on kuitenkin sumennettu jo mainoksessa, mutta sanoma ei jää keneltään epäselväksi. Kyseessä on Avid Life Median omistaman ArrangementFinders.com -deittisivuston rohkea mainoskampanja. Sama yritys omistaa myös huippusuositun AshleyMadison.com -pettämissivuston.
Yrityksen johtaja A.J. Perkins kertoi Sun Times -lehdelle, että Chicagon suuren työttömyyden vuoksi he halusivat sanaleikin, jossa olisi mukana sana jobs. Hänen mukaansa palveluun rekisteröityi parissa päivässä 3.500 käyttäjää. Chicagon pormestari Rahm Emanuel kertoi tyrmistyneensä tapauksesta, mutta sananvapauden takia mainokseen ei voida puuttua.