Amerikkalainen laulaja ja näyttelijä Justin Timberlake piti usean vuoden taukoa musiikkiurallaan, mutta teki tammikuussa paluun Suit & Tie -singlen myötä. Tähden tuorein The 20/20 Experience -albumi julkaistiin 15. maaliskuuta, ja on ollut odottamattoman suuri menestys.
Justin Timberlaken comeback-levy on ollut kaupallinen menestys ja ylittänyt myynnissään levy-yhtiön odotukset. Musiikin menekkiä seuraavan Nielsen SoundScan -järjestelmän mukaan The 20/20 Experience on myynyt viikossa 968.000 kappaletta. Kyseessä on vasta 19. kerta Nielsen-järjestelmän historian aikana, kun levy on myynyt yli 900.000 kappaletta ensimmäisen julkaisuviikkonsa aikana.
Laulajan musiikkia julkaisevan RCA Records -levy-yhtiön johtaja Tom Corson kuvailee The 20/20 Experience -albumin myyntilukuja miellyttäväksi yllätykseksi. Levy-yhtiö oli arvoinut albumin myyvän ensimmäisellä viikolla noin 500.000 – 600.000 kappaletta.
The 20/20 Experience on Justin Timberlaken kolmas soololevy. Kunnianhimoisella albumilla kuullaan vaikutteita r&b-musiikista, soulista, popista ja elektronisesta musiikista. Tähti paljasti verkkosivullaan, että levy on vasta ensimmäinen puolikas isommasta kokonaisuudesta, jonka toinen osa ilmestyy marraskuussa. Vastikään näyttelijäkaunotar Jessica Bielin nainut tähti kertoi saaneensa musiikillisen inspiraation viime kesänä, jolloin hän aloitti uuden materiaalin äänettämisen.