Tyytymättömyys Applen iPhone 5 -puhelimeen on johtanut sen korkeampiin palautuslukuihin. Näin arvioi eilen tuotteidensa huolto- ja palautusluvut julkaisseen Verkkokauppa.comin perustaja ja toimitusjohtaja Samuli Seppälä. Palautusmääristä raportoi Mobiili.fi.
Luvut paljastivat, että Verkkokauppa.comissa iPhone 5:n palautusprosentti liikkuu useiden malliversioiden osalta jopa 5 – 7 prosentissa, kun Nokian Lumioita ja Samsungin Galaxy S III -puhelimia palautettiin huomattavasti vähemmän, 1 – 2 prosenttia, myydyistä laitteista. Seppälän mukaan Verkkokauppa.comilla ei ole tiedossa tarkempaa syytä iPhonen pettymiseen.
– Ei kai tuosta muuta johtopäätöstä voi tehdä kuin, että asiakkaat ovat iPhoneen keskimäärin tyytymättömämpiä kuin esimerkiksi Lumiaan tai Samsung Galaxyyn, Seppälä kommentoi Mobiili.fi-julkaisulle.
Yhteistyössä Mobiili.fi.