Olemme aiemmin kertoneet tapauksista, joissa lentoyhtiöt yrittävät säästää kuluista esimerkiksi pienentämällä wc-tilojaan tai jopa harkitsemalla seisomapaikkojen käyttöönottoa. Silti osa lentoyhtiöstä kilpailee hintojen lisäksi myös tarjoamalla matkustajille erilaisia palveluja lentojen aikana.
Nyt amerikkalainen Virgin America -lentoyhtiö mainostaa tuoretta Los Angelesista Las Vegasiin lentävää halpareittiään varsin erikoisella tavalla. CNN-verkkosivuston mukaan se nimittäin tarjoaa matkustajille mahdollisuuden flirttailla toistensa kanssa penkkeihin asennettujen näyttöjen kautta, esimerkiksi lähettämällä heille drinkkejä ja purtavaa.
– En yleensä lyö vetoa, mutta sanoisin, että sinulla on 50 prosentin mahdollisuus poistua koneesta jonkun kanssa, yhtiön omistaja, Sir Richard Branson kuvailee mainosvideolla.
Kaikki eivät suhtaudu innolla lentokoneiden uuteen ominaisuuteen. Eater-verkkosivuston toimittaja huomauttaa, että toisin kuin baarissa, iskun kohteena olevat ihmiset eivät voi poistua koneesta mikäli juomat tai seura eivät miellytä.
– Kymppikerho stalkkaajille, sivalsi lukija CNN-sivuston uutisen kommenttiosiossa.