Saamme toisinaan lukea uutisia ravintolahenkilökunnalle ravostuneista asiakkaista, jotka ovat syystä tai toisesta äärimmäisen tyytymättömiä ruokaansa tai saamaansa palveluun. Eräs raivosta rähisevä asiakas on nyt päässyt nettijulkkikseksi.
Mies huutaa videolla kurkku suorana Wendy’s-pikaravintolan työntekijälle, sillä hän oli tilannut ravintolan drive-in -kaistalta tuplahampurilaisen, eikä tuplajuustohampurilaista, minkä hän oli mitä ilmeisemmin kuitenkin saanut. Hurjaa karjuntaa ja osoittelua videolla harjoittava mies huutaa olevansa lopen kyllästynyt pikaruokalan palveluun, sillä sama vahinko on tapahtunut hänen mukaansa jo kolme kertaa aiemmin.
Mies vaatii rahojaan takaisin ja lopulta huudosta kaiketi pelästynyt työntekijä palauttaa asiakkaan hampurilaisrahat. Wendy’s on Yhdysvalloissa suhteellisen suosittu hampurilaisketju, jonka valikoima mukailee muita kuuluisia pikaruokaketjuja ranskalaisineen ja jälkiruokapehmiksineen.