Matkustajat tarkastavat usein verkon matkasivustoilta, minkälaisia arvosteluja seuraavan reissukohteen eri hotellit ovat saaneet. Maailman suurin arvosteluja keräävä sivusto on TripAdvisor, jossa on jo peräti 100 miljoonaa arvostelua esimerkiksi hotelleista ja ravintoloista.
Laurent Azoulay oli yöpynyt kahdeksanvuotiaan poikansa ja hänen jääkiekkojoukkeensa kanssa kanadalaisessa Hotel Quebecissa, kun mies oli herännyt keskellä yötä lutikan puremaan. Laurent oli videokuvannut, kuinka sänkyluteet olivat marssineet sängyssä. Lopulta hän oli ottanut inhottavia ötököitä lasiin ja kiikuttanut ne hotellin vastaanottoon näytettäväksi.
Hotelli oli tarjonnut miehelle uutta majoituspaikkaa samaan ketjuun kuuluvasta sisarhotellista, koska Hotel Quebec oli ollut täyteen varattu. Mies ei kuitenkaan tohtinut herättää koko jääkiekkojoukkuetta keskellä yötä, vaan päätti, että menisivät porukalla uuteen hotelliin seuraavana päivänä.
Seuraavana päivänä sänkyludehotellista otettiin mieheen yhteyttä. Hänelle tarjottiin 40 dollarin suuruista hyvitystä. Laurent ei ottanut hänen mielestään naurettavaa korvausta vastaan. Sen sijaan hän kirjoitti kotiin päästyään hotelliarvostelun TripAdvisoriin, ja hän varoitti tekstissään hotellissa olevista sänkyluteista.
Nyt hotelliketju on haastanut miehen oikeuteen, koska majoitusliikkeen bisnestoiminta on kärsinyt arvostelun takia. Hotellin mielestä kyseessä on ollut ainutkertainen sattuma, eikä luteita ole nähty sen koommin rakennuksessa. Hotel Quebec vaati myös murskaavan arvostelun poistamista sekä 95.000 Kanadan dollarin, eli 65.700 euron, suuruista korvauksta. Daily Dot -julkaisun mukaan tapausta käsitellään parhaillaan oikeudessa.