Palautteen kuuleminen ei ole aina ilon aihe, mutta siihenkin voi suhtautua asiallisesti. Nyt uutisiin on päätynyt tapaus, jossa Postmates-yrityksen johtaja käyttäytyi tökerösti asiakasta kohtaan.
Palvelu ei voi aina olla priimaa, ja siksi seattlelainen Erin Bourdreau valitti asiasta Postmates-yrityksen asiakaspalveluun. Valitus kiiri myös johtajan korviin, joka kirjoitti vastineen ja lähetti viestin työntekijöilleen. Valitettavasti Erin itse oli myös vastaanottajien joukossa.
Lehmann pyysi viestissään jotakuta alaisista sanomaan Bourdreaulle, että tämä voisi ”painua v****un”. Postiyrityksen johtajan mukaan viesti oli huono vitsi. Asiakas ei kuitenkaan niellyt pahoittelua ja selitystä samantien, vaan kommentoi asiaa Twitter-blogissaan.
– Hyväksyn Bastian Lehnmannin anteeksipyynnön. En kuitenkaan usko, että tiimin neuvominen siten, että käskee minun painua v****un olisi vitsi tai kirjoitusvirhe, kirjoitti nainen blogiinsa Gawker-sivuston mukaan.