Arman ja viimeinen ristiretki –ohjelma alkoi Jim-kanavalla eilen. Ohjelma nousi ilmiöksi jo ennen ensiesitystään erityisesti sosiaalisen median foorumeissa, Facebookissa ja Twitterissä. Ohjelman ensimmäistä jaksoa katsottiin verkossa ennakkoon peräti 30.000 kertaa.
Keskiviikon tv-esitys tavoitti 183 000 katsojaa kohderyhmässä 10+, joten ohjelma on tähän mennessä kuluneen syksyn katsotuin ohjelma Jimillä. Avausjakso herätti keskustelua sosiaalisessa mediassa, ja Twitterissä keskustelu nousi illan kuumimmaksi puheenaiheeksi. Ohjelman virallisesta hashtagista #viimeinenristiretki twiitattiin puolen tunnin lähetyksen aikana noin 500 kertaa. Alizad on hämmentynyt saamastaan tuesta ja palautteesta.
– Luin teidän kommentteja tippa linssissä ja haluan vielä kiittää, että ollaan saatu tuollainen tuki teiltä tän meidän pitkän matkamme aikana. Upeeta saada kuulla että työllämme on ollut se merkitys mihin pyrittiin kun lähdettiin tää tekemään, Alizad kiittää Facebookissa fanejaan.