Kohderyhmän tavoittavien, omaperäisten mainosten tekeminen on jatkuvasti vaikeampaa. Kuluttajat ovat nykyään yhä kriittisempiä, eikä pelkkä oman tuotteen hehkutus enää riitä myynnin edistämiseksi. Mainoksen tulee kiinnittää ihmisten huomio ja jäädä mieleen.
Nyt puolalaisen Wodka Vokan mainosvideo on herättänyt laajaa kansainvälistä huomiota. Mainoksessa vaimo lupaa miehelleen hoitaa päivällisen valmiiksi ja kotinsa siistiksi tämän ollessa töissä. Miehen poistuessa nainen tempaisee kuitenkin ylleen domina-vaatteet ja laittaa alistusta kaipaavat miehet siistimään pariskunnan asunnon.
Tietenkin voisi kyseenalaistaa, miten mainoksen sisältö varsinaisesti liittyy itse tuotteeseen. Myytävä Wodka Voka on nimittäin esillä mainoksessa vain pikaisesti sen lopussa. Video kuitenkin tekee tehtävänsä, sillä S&M-leikit ja nahkabikineihin sonnustautunut nainen jäävät todennäköisesti ihmisten mieleen varsin hyvin.