Mainosmaailma on täynnä neroja, jotka saavat ihmisten huomion mitä luovimmilla ratkaisuilla. Olemme usein uutisoineet interaktiivisista mainoskampanjoista, joista yksi mieleenpainuvin saattoi olla tunnettujen kaupunkien kaduille ilmestynyt punainen jääkaappi.
Olutta täynnä olleen jääkaapin ovi avautui vain kanadalaisten passilla. Nyt Chicagon Union Stationille ilmestyi itsestään soiva piano. Osa ihmisistä säikähti leppoisaa pianomusiikkia, mutta esimerkiksi eräs pikkutyttö intoutui soittamaan itsekin instrumenttia. Piano säesti itsestään lapsen soitantaa, ja tapahtuma näytetään myös YouTubessa olevalla videolla.
Yhteysaseman taikapiano on Rob Bliss Creative -yrityksen luoma mainoskampanja, jonka tarkoituksena on viihdyttää Yhdysvaltojen Amtrak-rautatieverkostoa käyttäviä matkustajia. Hauska video on oiva osoitus musiikin voimasta – se saa oikeasti hyvälle tuulelle.