Yhdysvalloissa valmistaudutaan parhaillaan monin tavoin maailman suurimpaan urheilutapahtumaan, kun Super Bowl pelataan tulevana viikonloppuna. Yksi merkittävä osa ottelua ovat sen mainoskatkot, sillä ne ovat maailman kalleimmat.

Suuret mainostajat maksavat mainospaikoistaan miljoonia, joten mainoksetkin ovat loppuun saakka mietittyjä. Nyt eräs mainos on noussut jo etukäteen jättihitiksi, sillä Budweiser-olutmerkin mainos on tuonut kyyneleet monien silmiin. Mainos on katsottu jo nyt noin 17 miljoonaa kertaa YouTubessa.
Koiran ja hevosen ystävyydestä kertova mainosvideo rankattiin E! Online -viihdelehdessä kaikkien aikojen parhaaksi Super Bowl -mainokseksi. Hollywood Gossip puolestaan totesi sen tuovan väkisinkin kyyneleet silmiin. Suomessa video sai suuren suosion ainakin Kuono-koirasivustolla.