Valtaosa miehistä haluaa kosia mielitiettyään mahdollisimman mieleenpainuvalla tavalla ja hetkellä. Suosittuja kosimistilanteita ovat esimerkiksi ulkomaanmatkat, sillä mikäpä vastaisikaan kliseisiä käsityksiä romantiikasta paremmin kuin rakkaansa käden pyytäminen esimerkiksi Pariisissa.
Kosimisbisneksellä rahaa tekevät lähinnä kultasepänliikkeet. Nyt myös matkustukseen liittyvää tavaraa myyvä TravelSupermarket on päättänyt lähteä mukaan romantiikkaan liittyvään kaupantekoon. Yhtiö mainostaa I-Do-Derant -nimistä tuotetta. Se on deodoranttipurkki, jossa on pieni lokero kihlasormusta varten. Se on kehitetty erityisesti ulkomailla kosimista suunnitteleville briteille.
I-Do-Derantia kuvaillaan markkinoiden ensimmäiseksi tämänkaltaiseksi tuotteeksi, eikä kovin suurta kilpailua hygieniatuotepurkeiksi naamioitujen kihlasormusrasioiden tapauksessa tule kieltämättä mieleen. Tietenkin tuotteen tapauksessa herää kysymys, miksi sormuksen haluaisi kätkeä kaikista matkalle mukaan otettavista asioista juuri hajuhaittojen peittämiseen perinteisesti yhdistettävään deodoranttipurkkiin. Lisäksi mainostekstit nähneet naiset osaavat jatkossa tunnistaa juuri tämän deodorantin.