Ulkomainonnan rintamalla on tapahtunut viime vuosina jonkin verran kehitystä, kun digitaaliset näytöt ovat vallanneet alaa perinteisiltä paperisilta mainosjulisteilta. Vielä näiden diginäyttöjen mahdollisuuksia ei ole kuitenkaan hyödynnetty parhaalla mahdollisella tavalla, mutta kehitys näyttää hyvältä.
Nyt ruotsalaisella metripysäkillä pääsee nauttimaan uudesta mainosteknologista Apotek-kosmetiikkamerkin tarjoamana. Heidän mainostoimistonsa hyödyntää uusinta tekniikkaa, jossa mallin hiukset hulmuavat aina metron tullessa asemalle. Näyttää, kuin ilmavirta tarttuisi oikeasti naisen kampaukseen ja saisi sen hulmuamaan, Mashable uutisoi.
Kerroimme taannoin Lontoon ydinkeskustaan rakennetusta British Airwaysin mainostaulusta, joka toimii samalla idealla yhteen mainoksen yläpuolella lentävien oikeiden lentokoneiden kanssa. Mainostaulussa pikkupoika istuu maassa, mutta aina British Airwaysin lentokoneen noustessa poika alkaa seurata konetta ja kävelee koneen mukana ulos kuvasta. Kaiken lisäksi mainostaulu kertoo mistä tai minne juuri kyseinen lento on matkalla.