Kerroimme äskettäin miehestä, joka ahmi lyhyessä ajassa 18 Taco Bellin aamupala-annosta vatsaansa. Taco Bell on tuonut takaisin markkinoille vohveliin käärityn aamupalamakkaran tai pekonin munakokkelina höystettynä ja nyt kaloripommien markkinointi on aloitettu näyttävästi.
Taco Bell on ryhtynyt jakamaan asiakkailleen aamupala-annokseen liittyvää oheiskrääsää. Mukana on muun muassa pekonisiivuilta näyttäviä tyynyliinoja, vohveleilla koristeltuja huppareita ja annokselta näyttäviä ilmanraikastimia. Lisäksi yritys jakaa ilmaiseksi tuhannelle satunnaiselle Samsungin matkapuhelimia, joiden avulla muut oheistuotteet voi lunastaa.
Yhdysvalloissa on edullisempaa syödä jokaisessa kadunkulmassa sijaitsevassa pikaruokalassa kuin ostaa monipuolista ja tuoretta ravintoa ruokakaupoista. McDonald’sin aamupalat ovat olleet maassa jo pitkään suosittuja, joten Taco Bellin odotetaan kahmivan markkinoita vohveliateriallaan. Moni suomalainen vannoo edelleenkin mielummin kaurapuuron ja kahvin nimeen.