Lentoyhtiöille asiakkailta saatu palaute on muiden yhtiöiden lailla todella oleellista. Nyt British Airways -lentoyhtiö on keksinyt melko erikoisen keinon tarkkailla matkustajiensa tyytyväisyyttä lennon aikana. Yhtiö on nimittäin lanseerannut peiton, joka vaihtaa väriä matkustajan tyytyväisyyden mukaan.
Peitto hyödyntää neurosensoritekniikkaa, jonka avulla asiakkaan tunnetiloja voidaan tulkita. Peittoja ei ole vielä otettu käyttöön yhtiön lennoilla, sillä ne ovat vielä testausvaiheessa, Daily Mail kertoo.
Peitto vaihtaa väriään asiakkaan tyytyväisyydestä riippuen sinisestä punaiseen. British Airwaysin Frank van der Postin mukaan kyseessä on ensimmäinen kerta kun kyseistä teknologiaa on käytetty lentoyhtiötoiminnassa. Vielä ei ole selvää, saapuvatko kyseiset torkkupeitot lentoyhtiön kaikille lennoille.