Yksityiset ammatinharjoittajat ovat nykyisin vaikean paikan edessä etsiessään itselleen järkeviä töitä. Liian usein nuoria, mutta erittäin ammattitaitoisia henkilöitä palkataan firmojen projekteihin riistohinnoilla ja suhteettoman suurilla odotuksilla.
Silti kilpailu työmahdollisuuksista on kovaa, ja tällöin luovuus nousee arvoon arvaamattomaan. Tänä päivänä on oikeastaan turha jaella käyntikorttejaan tai nettisivujensa osoitetta työtarjousten toiveessa. Käyttöön kannattaa ennemmin ottaa uudenlaisia keinoja, jotta saavuttaa sopivassa suhteessa huomiota ja uskottavuutta. Tämän ymmärsi myös kanadalainen graafinen suunnittelija Brennan Gleason, joka yhdisti kaksi osaamansa alaa yhdeksi.
Mies on intohimoinen kotipanimoharrastaja. Hän päätti yhdistää oluen tuottamisen ammattiinsa siten, että liitti olutpakkauksiin ja pullojen etiketteihin yhteystietonsa esittelyineen. Graafikko tarvitsi lisää työtarjouksia ja lopulta idea jalostui Résum-Ale -nimiseksi tuotteeksi. Oluet ovat nyt saavuttaneet runsaasti mediahuomiota ja sitä kautta mies on saanut varmasti myös työtarjouksia, Happy Place -sivusto arvelee.