Lentomatkustajat joutuvat alituisesti tekemisiin lentojen myöhästymisten kanssa. Usein lentoyhtiöt tarjoavat matkustajille korkeintaan kahvikupillisen ja sämpylän jopa tuntikausien myöhästymisissä. Nyt erään amerikkalaisen lentoyhtiön lentokapteeni on ylittänyt varmasti matkustajien kaikki odotukset.
Frontier Airlinesin lento 719 Washingtonista Denveriin myöhästyi maanantai-iltana tuntikausia huonon sään vuoksi. Matkustajat joutuivat istumaan odotuksen ajan Denverin ilmatilassa kiertävässä lentokoneessa, kunnes polttoaineen vähyyden vuoksi kone joutui laskeutumaan varakentälle Wyomingin Cheyenneen. Ylimääräisen välilaskun aikana koneen pilotti päätti tehdä jotain konkreettista matkustajien hyvinvoinnin eteen.
Hän nimittäin tilasi koko matkustamolle pizzaa. Ennen pizzojen tuloa kapteeni kuulutti, että lentoyhtiö tunnetaan yhtenä halvimmista, mutta hän ei siitä huolimatta pihistele. Hän paljasti tilanneensa juuri pizzaa koko koneelliselle. Cheyennessä toimivan Domino’s Pizza -yrityksen edustaja kertoi uutistoimisto AP:lle saaneensa pizzatilauksen juuri kun työvuoro oli loppumassa. Lopulta lentokoneeseen toimitettiin yhteensä 35 pizzaa, jotka lentoemännät jakoivat matkustajille. Kone saapui lopulta Denveriin viisi tuntia myöhässä.