Ruotsalainen huonekalujätti IKEA on tuotemerkki, joka tunnetaan ympäri maailmaa. Yhtiöllä on yhteensä 349 liikettä 43 maassa. Nyt Singaporessa sijaitseva IKEA on noussut otsikoihin sydäntä lämmittävän hyväntekeväisyyskampanjan myötä.

Kampanjassa kaupan näyttelytiloihin on asetettu pahvikuvia erilaisista koirista. Kaikki kuvissa näkyvät koirat ovat singaporelaisia koiria, jotka odottavat adoptointia. Kyseessä on Home for Hope -projektin keksimä tempaus, jolla halutaan ihmisten harkitsevan koiran adoptointia.
Jokaisessa pahvikoirassa on yksilöllinen QR-koodi, jonka lukemalla asiakas saa lisätietoa kyseessä olevasta adoptoitavasta koirasta. IKEA-ketjua pyydettiin mukaan, jotta ihmiset saisivat nopean käsityksen siitä, millaiselta heidän kotisi voisi näyttää, jos siellä asuisi koira. Sittemmin muitakin huonekaluliikkeitä on lähtenyt mukaan pahvikuvakampanjaan.