Jokainen startup-yrityksessä työskentelevä tai näiden firmojen kanssa tekemisissä oleva on tottunut näkemään presentaatioissa mustaan v-aukkoiseen t-paitaan ja pikkutakkiin pukeutuneen miehen.
V-aukkoinen paita on erinomainen sekä kaulukseen kiinnitettävän mikrofonin että tyylin kannalta. Asu on rento, mutta siisti. BlackV Club -niminen sovellus myy asiakkailleen vaatteita ja mainostaa itseään sanoilla: ”Only Black V-Necks”, eli vain mustia v-aukkoja.
Sovelluksella ei ole mitään muuta käyttöarvoa kuin mustien v-aukkoisten paitojen myyminen. Vaikka se kuulostaa lähinnä vitsiltä, on applikaatio löytänyt kohderyhmänsä.
– Maailman menestyneimmillä ihmisillä ei ole aikaa valita vaatteitaan. Sinunkaan ei pitäisi valita. Sinun ei tarvitse etsiä, valita tai sovittaa, sovelluksessa mainostetaan Quartz-julkaisun mukaan.