Youtubessa pilailuvideoillaan menestynyt ryhmä sai äskettäin poikkeuksellisen toimeksiannon seksileluvalmistajalta. Heidän piti kehitellä innovatiivinen mainoskampanja yrityksen tuotteelle, joka oli miehille tarkoitettu seksilelu Fleshlite, joka tunnetaan myös nimellä taskuvagina.
Yritys antoi budjetiksi 10.000 dollaria. Sen sijaan, että miehet olisivat kuluttaneet budjettiin kuuluvat rahat mainoksen tuottamiseen, päättivät he lähestyä potentiaalisia ostajia muuta kautta. Miehet valitsivat markkinointikanavakseen sosiaalisen median. He päättivät toteuttaa kampanjan, jossa he laittavat 10.000 dollaria 200 taskuvaginaan ja piilottavat seksilelut ympäri kaupunkia.
Jokainen seksilelu sisälsi 50 dollaria. Jotta ihmiset löysivät seksilelut ja rahat, heidän täytyi seurata yrityksen Facebook ja Twitter -sivuja, jonne päivittyi vihjeitä lelujen olinpaikoista.
Jotta kampanja saisi mahdollisimman paljon näkyvyyttä, päättivät miehet lisätä mainosleikkiin lisäpalkinnon, joka tarkoitti sitä, että joka kerta kun vihjeitä sisältävä video katsotaan 100.000 kertaa lahjoittavat he yhden Fleshliten ja 100 dollaria peliin. Kampanja pyörähtää käyntiin 25. lokakuuta.