Animaatiosarja South Park on ottanut uusimmassa jaksossaan kantaa muun muassa mainonnan ja tuotteistuksen mielikuviin. Jaksossa esitetään hilpeyttä herättävä alkoholimainos, jonka tarkoituksena on saada katsoja kuluttamaan alkoholia vastuullisesti. Mutta vasta sen jälkeen, kun alkoholin juominen on ensin saatu näyttämään vastustamattomalta.
Jaksossa esitetyssä mainoksessa on käytetty samanlaisia mielikuvia kuin oikeissa mainoksissa, mutta viestin sisällöstä on tehty selvästi vahvempi. Mainoksessa yhdistetään alkoholin nauttiminen suoraa osaksi hauskanpitoa, menestystä, luksusta, seksiä ja rikastumista. Mitä enemmän niitä haluaa, sitä enemmän pitää juoda.
Mainoksessa tehdään suora linjaus siitä, että elämä on hienompaa alkoholin kanssa ja sitä pitää juoda koko ajan. Ratkiriemukkaan mainoksesta tekee kuitenkin ristiriita, joka muodostuu siitä, että mainos päättyy lauseeseen, jossa katsojaa kehoitetaan juomaan vastuullisesti.
Jälleen kerran South Park on tehnyt hienon kannanoton nyky-yhteiskunnassa ilmenevään ilmiöön, jossa oletetaan, että ihmisiltä puuttuu kokonaan oma arvostelukyky ja heidän mielihalunsa ovat johdateltavissa helpoin konstein.