Brittiläisen pesulayrittäjän hyväntekeväisyyskampanja on saanut sosiaalisessa mediassa lämpimän vastaanoton. Toimitusjohtaja on nimittäin pystyttänyt pesulansa eteen kyltin, jossa luvataan ilmaista pesupalvelua työttömille, jotka tarvitsevat siistit vaatteet työhaastattelua varten.
Well done Timpson Dry Cleaners. Well done indeed. pic.twitter.com/kyiBVfeo9G ( h/t @JamesTCobbler)
— James Herring (@TaylorHerringUK) 8. tammikuuta 2015
Teollaan James Timpson on liikuttanut monia ja miehen kampanjaa on jaettu netissä ahkerasti. Mies on osoittanut, että hyväsydämisyys ja ihmisyys menee liiketoimien edelle ja avuntarjoaminen ei mene koskaan hukkaan. Ihmiset joita hän auttaa tulevat varmasti myös tukemaan hänen yritystoimintaansa.
Metro-lehden mukaan yksi Twitter-käyttäjistä on kertonut erottuneensa edukseen työpaikkahaastattelussa siistityillä vaatteillaan ja huolitellulla ulkonäöllään. Hän kertoi, että monet hakijoista olivat yhtä päteviä kuin hän, mutta uskoi saaneensa paikan lopulta sillä, että hän oli panostanut siistiin ulkonäköön.
Kun hakijoita samaan työpaikkaan on satoja, pienilläkin konsteilla voi tehdä merkittävän eron muihin verrattuna. Timpsonin pesula on tarjonnut auttavan kätensä työttömille. Miehen hyväsydämistä tekoa on ylistetty ja kampanja on saanut valtavasti huomiota.