Suomalaisten virkamiesten aivopieruille ei ole viime aikoina tullut loppua, ja parhaillaan kansalaiset saavat nauttia tuoreimpien älyttömyyksien tuloksista. Alkoholimainonnan täyskielto astui nimittäin voimaan vuodenvaihteessa, ja se on tuonut katukuvaan monia tragikoomisia näkyjä.
Olemme aiemmin kertoneet miten mainoskielto on vaikuttanut muun muassa jakeluautojen teippauksiin, alkoholipullojen etiketteihin ja Sinebrychoffin jättitölkille. Nyt lakimuutoksen tyrmistyttävä käytännön seuraus nähdään myös supermarketin Facebook-kuvassa.
K-Market Torpparinmäki on julkaissut Facebookissa uuden lain mukaisen valokuvan kaupan juomaosastolta. Lain mukaan ravintolat ja kaupat eivät saa enää esitellä alkoholijuomien valikoimaansa julkisesti, joten K-Market Torpparinmäki on asianmukaisesti sumentanut kuvasta kaiken olueen viittaavan. Sama älyttömyys jatkuu myös kuvatekstissä.
Olemme uudistaneet monia osastoja aloituksemme jälkeen. Vielä on paljon tekemistä, jotta saadaan oikeat tuotteet hyllyyn ja tuotteet riittämään. Tässä mm. kuva *****-osastostamme, jonne on lisätty myös paikallisia ****** mm. Suvilahdessa sijaitsevan ****** ******* *****. Muistakaa kuitenkin nauttia ********* vastuullisesti. Pahoittelemme myös, jos satutte näkemään ********** tai ****** autojen haitallisia ********-teippauksia lastauslaiturillamme tai lähiympäristössämme.
Toivottavasti tein tämän päivityksen oikein. Viranomaisille haluan sanoa, ettei tarkoitukseni ole missään nimessä edistää mitään haitallista tai yrittää tuhota yhteiskuntaamme. Kiitos myös ****** *********, että teette hienoja käsityötuotteita, joita voi nauttia myös vastuullisesti.
Olemme myös kasvattaneet valikoimaamme. Löydät meiltä mm. seuraavia tuotteita:
*******
****
***** *******
**********
******
*****
*** *****
************
****** ***
****
****************
*****
*********
Jäämme odottamaan muiden kauppojen vastaavia laillisia kuvia.