Maailman suurimmat luksusbrändit ovat maailmanlaajuisesti vain aniharvoin lähteneet kokeilemaan onneaan puhtaasti päivittäistavaroissa, ellei kyse ole sitten ollut kampanjaluonteisesti kokeilusta. Nyt Peddy Mergui on kuitenkin esitellyt oman näkemyksensä millaisilta luksusbrändien tuotteet voisivat näyttää.
Mergui on kuvitellut miltä näyttäisivät esimerkiksi Applen maitotölkki, Niken appelsiinit, Versacen kananmunat, Tiffany & Co:n jogurtti, Louis Vuittonin salami, Dolce & Gabbanan keksit, Chanelin lastenruoka ja Ferrarin pasta.
Cosa succede quando il cibo incontra il #design? L'artista #PeddyMergui espone a #SanFrancisco http://t.co/uu4xRsngDm pic.twitter.com/hXj8svVqkK
— Tarallucci & Vin (@TarallucciVin) November 6, 2014
I #biscotti di #dolceandgabbana secondo #peddymergui pic.twitter.com/WX8s6vtqiq
— FutureBrand Italia (@futurebrandita) January 8, 2015
La #farina di #Prada secondo #peddymergui pic.twitter.com/4Qb67fccz7
— FutureBrand Italia (@futurebrandita) January 8, 2015
E stasera Linguine @InsideFerrari by #PeddyMergui #portfolio #meninthefrontrow http://t.co/PeG7tJnh7w pic.twitter.com/d1i0DSwENp
— marcomarengo (@marcomarengo83) April 28, 2014
Peddy Mergui ‘Wheat is Wheat is Wheat’ SFMCD http://t.co/ug8DGuDIod #luxurybrands #PeddyMergui #packaging
— Sarah Young (@srhyng4761) May 3, 2014
i #packaging di #peddymergui #prodotti di largo consumo travestiti da grandi #brand pic.twitter.com/JYaCXGl3dq
— FutureBrand Italia (@futurebrandita) January 8, 2015
What If #Nike Sold Oranges And #Apple Sold iMilk? http://t.co/bMg9T3Fi3d #Technology #art #innovation #peddymergui
— AmplifyTalent (@AmplifyTalent) January 7, 2015