Yhdysvaltain Super Bowl -kausi on saanut kansan villiintymään, mukaan lukien mainostajat. Suurimmat brändit taistelevat näkyvyydestä amerikkalaisen jalkapallon loppuotteluiden yhteydessä. Tänä vuonna Bud Light -olutmerkki on luonut kampanjan, joka haastaa kohderyhmäänsä tehtäviin.
Videolla nuori mies tarttui haasteeseen saadakseen olutta. Haasteessa miehelle selvisi, että hänen täytyisi suoriutua tosielämän Pacman-pelistä. Hulvattoman näköisessä haasteessa mies joutui selviytymään tunnetusta Pacman-sokkelosta.
Mainosta varten rakennetun sokkelon suorittaminen olisi varmasti monelle Pacman-fanaatikolle unelmien täyttymys. Vaikka sokkelo näytti suhteellisen helpolta oli sen suorittamisessa tarpeeksi haastetta. Lopulta mies onnistui pelaamaan pelin loppuun ja selvisi voittajana.
Kampanjan tarkoituksena on haastaa kuluttajia tekemään erilaisia tehtäviä, jotka löytyvät Super Bowl -kampanjan olutpulloista. Omia haasteita voi jakaa sosiaalisessa mediassa muun muassa Twitterin kautta sanalla Up For Whatever.