Suomen viime kuukausien kohutuin sosiaalisen median menestystarina, Jounin Kauppa, ylitti viime yönä odotetun rajapyykin. Sen Facebook-ryhmän jäsenmäärä ylitti nimittäin Citymarketin ryhmän tykkääjien määrän ja on tätä kirjoitettaessa 174.656. Vuosi sitten jäseniä oli 2.000.
– Tosiasiassa somea voi tehdä pienellä rahalla ilman, että on järjetöntä koneistoa takana. Ihmisiä kiinnostaa sisältö, ei pinta. Siihen ”väiskimäisyyteen” kannustaisin muitakin yrittäjiä. Enkä tarkota, että pitäisi dorkailla samalla tavalla kuin minä, Kaulanen kertoi hetki sitten Staralle.
Kauppias Sampo Kaulanen kommentoi viime viikolla hurjaa some-menestystään Staran haastattelussa, jossa hän kertoi samalla miten muut kauppiaat ovat suhtautuneet hänen puuhiinsa.
– Tässä sitä nyt ravataan ja taotaan, kun rauta on kuumaa. Kyllä ne varmaan aluksi vähän naureskeli, että mitä tuo hönö taas touhuaa ja sitä on riittänyt jo pitkän aikaa. Kyllä tässä on jonkin verran hyötyäkin tullut. Nyt muut ovat alkaneet ihan mielenkiinnolla kuuntelemaan, että miten tuota hommaa tehdään, Sampo Kaulanen kertoi Staralle.