Paljon matkailevat ihmiset joutuvat usein tilanteisiin, joissa miesten ja naisten WC-tilojen ovia ei ole merkitty kaikkein selvemmillä tavoilla. Usein esimerkiksi trendiravintoloissa ja -kahviloissa asiakkaan täytyy ensin hieman tutkia ovien merkkejä ja oivaltaa oikea ratkaisu.
Nyt tamperelaisen Mainostoimisto Ilmeen WC-ovista on tullut pienimuotoinen nettihitti, kun niiden kuva julkaistiin Facebookin Kyltinarvostajat-ryhmässä. Ovissa ei ole lainkaan tekstejä ja niiden symboliikka on hyvin yksinkertaista – mutta samalla nerokkaan selkeää. Juuri tällaisia ovia voisi odottaa mainostoimistossa olevan.
Tampereen Finlaysonin alueella sijaitseva Mainostoimisto Ilme menestyi äskettäin hyvin Great Place to Work -kilpailussa sijoittuen kisassa sarjansa kymmenenneksi. Lisäksi Ilme valittiin mainosalan parhaaksi työpaikaksi.