1. huhtikuuta vietetään aprillipäivää, jolloin on lupa huijata lähimmäisiä. Eräs BMW-autoliike ajatteli tehdä kuitenkin juksaamisen hieman toisin ja palkita henkilön, joka menee ensimmäisenä heidän keksimäänsä pilaan, joka ei kuitenkaan ollut huijaus, vaan totisinta totta.
Uusiseelantilainen BMW-liike laittoi hullunkurisen mainoksen lehteen aprillipäivän lähettyvillä. Mainoksessa kerrottiin, että henkilö, joka tulee ensimmäisenä heidän autoliikkeeseensä mainoksen kera, palkitaan autolla. BMW lupasi lehtimainoksessaan, että he vaihtavat liikkeeseen mainoksen perusteella saapuneen henkilön vanhan auton uuteen BMW-malliin.
Kaikki tietenkin ajattelivat, että mainos on ilmiselvä aprillipila. Onneksi yksi asukas kuitenkin uskoi mainokseen, koska se olikin totta. BMW halusi testata, kuka olisi niin rohkea ja ottaisi sen riskin, että tekisi itsensä mahdollisesti naurunalaiseksi uskoessaan niin älyttömään mainokseen. Tiaana Marsh -niminen nainen asteli liikkeeseen mainoksen kanssa ja hän sai omakseen upouuden BMW-mallin.