Teknologiajätti Apple on aloittanut Apple Watch -älykellon myynnin yhdeksässä maassa huhtikuun 24. päivä. Kellon ennakkomyynti aloitettiin aiemmin huhtikuussa ja ne loppuunmyytiin tunnissa. Applen älykellon markkinointi on ollut mittavaa ja se onkin poikinut huvittavan parodiavideon netissä.
Älykellon suunnittelusta ja muotoilusta vastannut Jonathan Ive on useissa tilaisuuksissa markkinoinut älykellon ominaisuuksia erikoisilla sanavalinnoilla. Miehen sanomisista onkin koostettu hauska Apple Watch -mainosvideo, jossa pääosassa ovat adjektiivit, joita Jony Ive on käyttänyt kuvaillessaan kelloa.
Parodiavideon rahoittava musiikki ja kauniit maisemakuvat onnistuvat antamaan mielekkään mielikuvan tuotteesta. Koominen video pyrkii hypnotisoimaan ja aivopesemään katsojan ostamaan uuden Apple Watch -älykellon. Jonathan Ive ei ole adjektiivejä säästellyt kuvaillessaan uutta älykelloa.