Kerroimme aiemmin tilanteesta, jossa nainen oli soittanut hätäkeskukseen petyttyään niin perusteellisesti saamaansa hiustenleikkuuseen kampaamokäynnillään. Samanhenkisiä liian kevyin perustein tehtyjä hätäkeskuspuheluja näyttäisi tulevan puhelinkeskuksiin jatkuvasti.
Eräs mies oli Metro-lehden mukaan soittanut hätäkeskukseen saatuaan huonoa asiakaspalvelua yön pikkutunneilla. Mies oli mennyt kostean illan jälkeen nälissään läheiseen kebab-ravintolaan, jossa hän oli tilannut annoksensa mukaan. Mies oli saanut takaisin viiden punnan setelin mukaan vaikka hän oli itseasiassa maksanut 10 punnan setelillä annoksensa.
On sanomattakin selvää, että miehen avuksi ei lähetetty tässäkään tapauksessa pelastushenkilöitä. Samana iltana eräs casinolla ollut henkilö oli jättänyt sateenvarjonsa ravintolan narikkaan, minkä vuoksi soitti hätänumeroon. Tällaiset turhat puhelut vievät hätäkeskuksen virkailijoiden aikaa ja tärkeitä sekunteja pois ihmisiltä, jotka ovat oikeasti hädässä.