Jokaisen lentomatkustajan tulisi ymmärtää, että heidän ympärillään on kymmenittäin tai jopa satamäärin muita ihmisiä. He eivät ole lentokoneessa yksin, eikä se ole heidän henkilökohtainen temmellyskenttänsä. Nyt on listattu seitsemän ärsyttävintä matkustajien tapaa.
Lentohakupalvelu Hipmunk on kysynyt käyttäjiltään eniten raivoa aiheuttavia matkustajatyyppejä. Lista on kaikille paljon reissaaville tuttu. Ensimmäiseksi ärsyttävät ihmiset, joiden on pakko etuilla jo lentoaseman portilla ennen koneeseen pääsyä.
Lentokone täytetään tietyssä järjestyksessä sujuvuuden takia. Kaikki oikeaan aikaan portilla olevat pääsevät varmasti koneeseen. Tätä eivät etuilijat ymmärrä, vaan osa haluaa päästä koneeseen ennen muita. Sitten he tuskastuvat odottamiseen, kun ovat kirmanneet omalle paikalleen 45 minuuttia ennen nousua.
Entäpä sitten, kun tulee aika poistua lentokoneesta. Miksi ihmiset eivät ymmärrä, että he eivät pääse nopeammin ulos, vaikka he seisoisivat käytävällä kassien kera ennen kuin laskutelineet edes koskettavat maahan?
Osa matkustajista valehtelee merkkipäivistään siinä toivossa, että saisivat erityiskohtelua joko lennolla tai määränpäässä. Yleisin valheenparsi lienee: ”Olemme viettämässä kuherruskuukautta”, ja sitten ihmetellään kun hotelli ei antanutkaan hääsviittiä heidän käyttöönsä. Fraasi on hyvin, hyvin kulunut.
Hotellivieraat varastavat pyyhkeitä. Peräti 12 prosenttia viitsii tunkea hotellin tylsän ja valkoisen pyyhkeen matkalaukkuunsa vain siksi, että vie sen kotiinsa. Saman kohtalon kokevat kaikki hotellin tarjoamat ompelusetit, suihkumyssyt ja saippuat.
Ulkomailla joutuu myös tottumaan ihmisiin, jotka luovivat tiensä hotellin omalle uima-altaalle rellestämään. He viettävät kuitenkin yönsä toisessa, yleensä huomattavasti edullisemmassa majoituspalvelussa. Samaiset öykkärit hyppäävät altaaseen alasti juuri kun nautit lasten kanssa välipalaa altaan ravintola-alueella.