TNS Groupin tutkimuksen mukaan suomalaisten mielestä Suomi on tylsin maa, vanilja on tylsin jäätelömaku ja rap-artisteilla on tylsin pukeutumistyyli. Siksi maailmankuulu räppäri kiinnitettiin nyt kotimaisen tylsyyskampanjan keulakuvaksi.
Kampanjan tiimoilta Ice Ice Baby -megahitistään tunnettu räppäri Vanilla Ice, eli Robert Van Winkle, seikkaili ympäri Helsinkiä julistamassa tylsyyden päättymistä. Hänet nähdään nyt Staran haltuunsa saamalla ennen julkaisemattomalla videolla huutamassa Helsingin Senaatintorin portaiden juurella.
– Olen Vanilla Ice ja olen Helsingissä viemässä tylsyyden. Tulen auringosta ja olen täällä pitääkseni hauskaa, artisti huutaa videolla Senaatintorilla osana Tuhoa Tylsyys -kampanjaa.
Vanilla Ice kampanjoi hauskemman Suomen puolesta, koska peliyhtiö Casumon syksyllä 2014 teettämän tutkimuksen perusteella suomalaiset tarvitsevat vinkkejä miten he voisivat rentoutua, nauraa ja käsitellä arjen haasteita ilon kautta. Vanilla Ice kannustaa tuhoatylsyys.com -sivuston videoilla suomalaisia nauramaan ja irrottelemaan.
– Hämmästyin kuullessani, että suomalaiset pitävät maataan niin tylsänä. Jopa Floridassa saakka tiedetään, että te olette luontoa kunnioittavaa insinöörikansaa, joka rakentaa edelleen maailman hienoimmat ja suurimmat laivat. Urheilufanaatikkona tunnen toki myös suomalaisten maineen moottoriurheilussa ja jääkiekossa. Niistä on tylsyys kaukana! Sanoisinkin, että iloitkaa siitä, mitä teillä on, vinkkaa Vanilla Ice.