Goodwill-niminen hyväntekeväisyysjärjestö tekee paljon hyviä asioita oikein, mutta julkisuuden henkilöiden kustannuksella vitsaileminen ei nähtävästi ole yksi niistä. Goodwill käytti hauskaa Kanye Westista tehtyä pilaa sisäisessä viestinnässään, kun he halusivat kouluttaa työntekijöitään asiakaspalveluhenkisyydestä.
Goodwill oli lähettänyt työntekijöilleen sähköpostiin kuvan, jonka tarkoituksena oli muistuttaa heitä hyvän asiakaspalvelun periaatteista pienen vitsin siivittämänä. Kuva otsikkona oli: ” Kärsitkö sinä kasvoillesi jämähtäneestä Kanye-ilmeestä?”, jolla viitattiin tympeään ja kyllästyneeseen ilmeeseen, joka Kanyella on julkisesti kerrottu aina olevan kasvoillaan.
Kuvassa Kanyen yksi ja sama ilme kuvastavat onnellista, surullista, huolestunutta, pelokasta ja innostunutta olotilaa. Kanyen kuvan käyttäminen on aiheuttanut yleistä paheksuntaa, minkä vuoksi Goodwill on joutunut A. V. Club -sivuston mukaan julkisesti pyytämään anteeksi mautonta vitsiään.