Mainonnan tarkoituksena on herättää kuluttajien mielenkiinto, ja yksi tehokkaimmista keinoista on jonkinlaisen muistijäljen jättäminen aivoihin. Nyt japanilainen kondomivalmistaja Okamoto on keksinyt nerokkaan juonen omaan puoliminuuttiseen mainoselokuvaansa.
Kondomien pääasiallinen tehtävä on sukupuolitautien ehkäisemisen lisäksi vähentää ei-toivottuja raskauksia. Kuten tiedetty, kuolivat dinosaurukset aikoinaan sukupuuttoon. Okamoto on keksinyt, että syynä oli liian tehokas ehkäisy.
Yhtiön mainosvideolla näytetään, kuinka kaksi tyrannosaurusta äityy rakastelun villiin jyminään. Valitettavasti urospuolinen hirmulisko on pukenut siittimensä kumihuppuun, eikä naaras ole tästä innoissaan. Syystäkin, kondomit nimittäin estävät lajille tarpeellisen lisääntymisen.