Työpaikoilla saattaa olla joku, jonka käytös alkaa vähitellen ärsyttämään muita työntekijöitä. Elite Daily lisasi kuusi asiaa, joita kannattaa vältellä tekemästä, että sinusta ei vähitellen tule se ärsyttävä henkilö toimistossasi.
1. Krooninen myöhästyminen
Myöhästyminen viikottaisista palavereista alkaa kiristämään muiden työkavereiden hermoja. Älä siis ole aina se, joka on myöhässä. Myöhästyminen myös osoittaa muille, että et kunnioita heidän aikaansa.
2. Vessanpöntön räjäyttäminen
Jos tiedät tulisen ruoan tulevan nopeasti, äänekkäästi ja hajun kanssa toisesta päästä ulos, välttele sen syömistä arkena. Vaikka luulet, että kukaan ei tiedä sinun käyneen viimeksi vessassa, kaikki tietävät.
3. Huono henkilökohtainen hygienia
Kukaan ei pidä henkilöstä, joka haisee aina pahalta eikä pidä huolta henkilökohtaisesta hygieniastaan. Ihmisten nenä ei totu hien hajuun samalla tavoin kuin se ei totu pilaantuneen ruoan tai voimakkaasti tuoksuvan roskakorinkaan hajuun.
4. Jätät jälkeesi sotkun
Korjaa aina omat jälkesi äläkä turvaudu siihen, että jonkun muun tehtävä on esimerkiksi kerätä roskat, viedä roskapussi tai tiskata. Kukaan ei pidä henkilöstä, joka jättää omia sotkujaan muiden hoidettavaksi tai ei osallistu yhteisiin askareisiin omalla panostuksellaan.
5. Pidät kovaa meteliä
Jatkuva porkkanoiden narskuttelu, maiskutus ja kolistelu alkavat helposti hiljaisissa toimistoissa ärsyttämään muita työntekijöitä.
6. Otat kunnian muiden töistä
Jos olet hyötynyt jonkun ehdotuksesta ja sinua kehutaan siitä kaikkien kuullen, muista kertoa kenen alkuperäinen idea oli. Kukaan ei pidä henkilöstä, joka väittää hyvin tehtyä työtä ja toiminutta ideaa omakseen, jos sai siihen todellisuudessa merkittävää apua muilta.