Super Bowlissa kohtaavat kahden eri konferenssin, eli American Football Conferencen ja National Football Conferencen voittajat. Tunnetuimman myytin mukaan ottelua seuraa miljardi ihmistä 234 maassa. Siksi myös ottelun mainossekunnit maksavat satojatuhansia euroja.
Heinz-ketsuppimerkki on lähtenyt tavoittelemaan Super Bowlin katsojia uudella minuutin pituisella mainoksellaan, jossa on juoksevia hot dogeja. Yhtiö on julkaissut mainosvideon pidennetyn version netissä. Hodarit ovat sämpyläpukuun puettuja mäyräkoiria, ja ne juoksevat vihreällä niityllä kohti maustekastikeasuihin pukeutuneita omistajiaan.
Dramaattinen mainos on oiva esimerkki siitä, kuinka yksinkertaisesta tai jopa hullunkurisesta ideasta voi tehdä toimivan markkinointivideon. Idea hodareiksi pukeutuneista mäyräkoirista on niin älytön, että se saa useimmat katsojat puolelleen ja nyökkäilemään hyväksyvästi. Jokainen hodari tarvitsee sinappia tai ketsuppia kylkeen.