Hollantilainen lentoyhtiö KLM Royal Dutch Airlines ja Facebook ovat aloittaneet yhteistyön. Sen myötä lentovarauksensa voi viimeistellä lähes kokonaan Facebookissa.
Lentoyhtiön asiakkaat voivat kaiken lisäksi nyt halutessaan saada myös koneeseennousukortin, lentoon liittyviä uutisia ja lähtöselvitykseen liittyviä ilmoituksia suoraan Facebookin Messengerissä. Time-lehden mukaan he voivat myös keskustella viestisovelluksessa lentoyhtiön asiakaspalvelun kanssa.
KLM Royal Dutch Airlines ei ole ainoa yhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen palveluita Facebookin Messengerin kautta. Esimerkiksi Hyatt Hotels -hotelliketju mahdollisti viime vuonna yhteydenoton asiakaspalveluunsa Facebookin viestisovelluksella. Myös Ubes ja Lyft -taksipalvelut ovat mahdollistaneet kyydin tilaamisen Messengerillä.