Välillä viestien välityksellä kommunikoidessa voi tapahtua pieniä väärinymmärryksiä. Niin kävi myös eräälle perheenäidille, jolta vakuutusyhtiön asiakaspalvelija oli pyytänyt valokuvia tekstiviestin välityksellä.
Susan-niminen perheenäiti oli vakuuttanut autonsa, minkä jälkeen vakuutusyhtiöstä Eva-niminen henkilö oli pyytänyt naista lähettämään autosta kuvia hänelle. Eva pyysi naista lähettämään edestä, sivuilta ja takaa otettuja kuvia. Äiti teki työtä käskettyä ja lähetti kuvat, mutta auton kuvaamisen sijaan poseerasikin väärinymmärryksen vuoksi itse kuvissa.
Susan ei ollut ymmärtänyt, että asiakaspalvelija pyytää kuvia autosta, minkä vuoksi hän oli lähettänyt kasvoistaan otettuja kuvia. Eva kehui kohteliaasti äidin näyttävän hyvältä, mutta tarkensi, että hän tarvitsisi edelleen kuvat autosta. Tilanteesta huvittunut tytär otti tekstiviesteistä ruutukaappaukset ja julkaisi tapahtuneen Twitterissä, minkä jälkeen päivitys on saanut yli 16.000 jakoa.
throwback to when the car insurance lady asked my mom for front, rear, & side views but she didn't get the memo.. pic.twitter.com/Xf9y3Dq79I
— mir&uh (@mirandaasantos) 25. huhtikuuta 2016
PS: Lue lisää autoista Jokamies.fi -verkkolehdestä.