Kahviloissa myytävät noutotuotteet pannaan yleensä tylsään paperikuppiin, jonka ympärille asetetaan lämpöä eristävä pahvi ja päälle muovinen kansi. Koska elämä ei saa olla tylsää, on eteläkorealainen yritys päättänyt kehittää kuppejaan hauskemmaksi.
Kahvilatuotteita myyvä korealaisketju Café Adagio on muokannut pahvisia take away -kahvimukejaan siten, että ne näyttävät silinterihattuisilta herrasmiehiltä ja naisilta. Pahvimukeilla on myös kasvot ja suojapahvista valmistettu vaatetus. Kupit ovat osa erillistä kampanjaa.
Nerokkaan hauskat mukit ovat saaneet runsaasti mediahuomiota ja ihmiset jakavat kupposten kuvia ahkerasti sosiaalisessa mediassa. Suomalaiset kahvilat voisivat ottaa näistä kupeista mallia, jotta sekä kupin sisältö että ulkokuori piristäisivät ostajaansa.