Ravintoloissa työskentelevät ihmiset ovat jatkuvasti tekemisissä eri asiakkaiden kanssa. Asiakkaita riittää moneen kastiin eikä kaikilta välttämättä löydy hyviä käytöstapoja. Tästä syystä eräs kahvila päätti kyltillään opettaa asiakkailleen käytöstapoja ennen kuin he astuvat kahvilaan sisälle.
Imgur-sivustolle on julkaistu kuva kyltistä, jonka kahvila on laittanut ravintolansa ulkopuolelle. Kyltissä ilmoitetaan kahville kolme hintaa, joiden toteutuminen on täysin riippuvainen siitä miten asiakas kahvinsa sinä päivänä tilaa.
Kahvi maksaa viisi dollaria, kun asiakas sanoo: ”Pieni kahvi”. Kun asiakas pyytää nätimmin sanomalla: ”Pieni kahvi, kiitos”, hinta putoaa jo kolmeen dollariin. Asiakkaan sanoessa: ”Päivää, yksi pieni kahvi, kiitos”, hän saa kahvinsa hintaan 1,75 dollaria. Kannattaa aina tervehtiä ja kiittää niitä, jotka ovat asiakaspalveluammateissa taatakseen itselleen parhaan mahdollisen palvelun.