Verkkokaupoista tilaaminen on helppoa, mutta valitettavasti kotiin saapuvat tuotteet eivät aina vastaa täysin odotuksia. Taannoin eräs koomikko joutui yllättymään tilattuaan Amazon-verkkokaupasta itselleen ovimaton.
Emily Heller tilasi kaksi Grassworx-ovimattoa, jotka näyttivät esittelykuvassa täysin normaaleilta ruohomatoilta. Kun paketti saapui naisen luokse pitkän odottelun jälkeen, joutui hän pettymään. Ruohomattojen sijaan kyseessä oli kaksi vaahtomuovista valmistettua mattoa, jotka oli vain päällystetty ruohomaton pinnasta otetuilla kuvilla.
Tuote olisi ollut siis erittäin kehno ovimatto. Heller otti yhteyttä esineen myyjään, joka kertoi ongelman olleen tuotteen esittelykuvan laadussa ja tarjosi hänelle vain osittaista hyvitystä. Tämän jälkeen nainen kääntyi Amazon-verkkokaupan yleisen asiakaspalvelun puoleen ja sai hyvityksen mattojen koko hinnasta.
Emily Heller jakoi kuvia huonosta ovimatostaan Twitterissä. Hänen viestinsä on sittemmin uudelleentwiitattu jo yli kymmenen tuhatta kertaa.
– Viestin vastaanotto yllätti minut. En osannut arvata, että tämä asia puhuttelisi niin monia ihmisiä, nainen kuvailee Mashable-sivustolle.
Tried to buy a doormat and here's what arrived: a piece of foam with a photo of the thing I wanted printed on it. pic.twitter.com/sqK7vgH7Ii
— Emily Heller (@MrEmilyHeller) July 20, 2016