Kauppaketjujen ja vaatemerkkien uimapuku- ja alusvaatemainoksia on monissa tapauksissa käsitelty runsaasti jälkikäteen kuvanmuokkausohjelmien avulla. Nyt eräs yhdysvaltalainen ketju on päättänyt ottaa luonnollisemman lähestymistavan.
Target-tarvarataloketjun vuoden 2017 uimapukuja mainostavan kampanjan kuvia ei ole käsitelty Photoshopissa. Lisäksi tuotteita esittelevät mallit edustavat useita eri vartalotyyppejä ja etnisyyksiä.
– Target on omistautunut voimaannuttamaan naisia. Haluamme heidän tuntevan olonsa itsevarmaksi pukeutumisessaan tarjoamalla useita erilaisia tyylivaihtoehtoja, tavaratalo tiedottaa.
– Teimme mielellämme töitä näiden naisten kanssa sillä he edustavat itsevarmuutta ja inspiroivat muita olemaan ylpeitä itsestään koostaan ja muodostaan riippumatta, tiedote jatkuu.