Katsojan huomion kiinnittävän mainoskampanjan suunnitteleminen ei ole aina helppoa, ja pahimmillaan niiden saama takaisku saa enemmän näkyvyyttä kuin itse mainos. Burger King -ravintolaketju on noussut otsikoihin kekseliäästä ideasta huolimatta yhtiötä vastaan kostautuneen televisiomainoksen ansiosta.
Burger Kingin tuoreen mainoksen lopuksi siinä esiintyvä mies kysyy Googlelta, mikä Whopper-hampurilainen on. Mainoksen oli tarkoitus aktivoida katsojien Android-puhelimet ja Googlen Home -älykaiuttimet lukemaan ääneen tuotteen Wikipedia-sivua. Valitettavasti mainoksen tekijät olivat unohtaneet, että kuka tahansa voi muokata Wikipediaa.
Pian Wikipedian käyttäjät alkoivat muokkaamaan artikkelia oman mielensä mukaan. Whopperin väitettiin pian sisältävän muun muassa rotanlihaa, leikattuja kynsiä, syanidia ja keskikokoista lasta. Sen myös kuvailtiin olevan markkinoiden huonoin hampurilainen, häviävän Big Macille ja jopa aiheuttavan syöpää.
Burger King yritti muokata Wikipedia-sivua uusiksi, mutta se laitettiin toistuvasti uuteen uskoon. The Verge -sivuston mukaan Google on sittemmin poistanut käytöstä Google Assistant -virtuaaliavustajan Whopper-komennon.