Brittiläinen ruokakauppa Greggs on julkaissut erikoisen mainoskampanjan, jonka avulla mainostetaan yrityksen kesäistä ruokalistaa. Menussa on mukana kuusi uutta, alle 400 kilokalorin annosvaihtoehtoa. Nyt ruokien raaka-aineita on esitelty mallien päällä.
Julkkissuunnittelija Kate Tabor on yhdistänyt voimansa ruokakaupan kanssa luomalla vaatteita kasviksista. Mallien päälle on tehty vihertävät mekot 5.000 salaatinlehdestä, 300 sipulista, 150 paprikasta ja kasasta tomaatteja, chilejä ja limettejä. Mekot edustavat jokaista Greggs-kaupassa myytävää salaattiannosta.
Ihmiset valitsevat yhä useammin terveellisen vaihtoehdon lounastunnilla nautittavaksi. Ylipainosta ja epäterveellisistä elintavoista on tullut yksi maapallon kansalaisten suurimmista ongelmista. Nyt ongelmaan on puututtu fitness-buumin ja ruokavaliomuutosten avulla.
https://www.instagram.com/p/BUZK4eDgOsD/