Kerroimme viime vuonna miten teuvalaisen Laidun Hereford -lihatilan ”Parempaa lihaa kuin Tinderissä” kampanjasta valitettiin mainonnan eettiseen neuvostoon, ja neuvosto totesi mainoksen halventavan naisia ja loukkavan tasa-arvoa.
Kuten monien muidenkin neuvoston paheksumien mainosten kanssa on tehty, tämänkään mainoksen esittämistä ei lopetettu – vaan päinvastoin. Laidun Hereford teki siitä uuden version, jossa se toteaa lihansa olevan hyvän maun vastaista, mutta hyvän makuista. Nyt teuvalaisyhtiö on julkaissut uuden mainoksen, joka on vielä edellistäkin rajumpi.
Uudessa kampanjassa Laidun Hereford kertoo ”Se on varma saanti, kun tilaa lihansa netistä”, minkä voidaan kuvitella viittaavan rivien välissä verkosta tilattaviin seuralaisiin. Tulkinta on kuitenkin viimekädessä jokaisen lukijan itse tehtävissä.